Αρχές Μάρκετινγκ
Γενικά
- Κωδικός: 190507
- Εξάμηνο: 5ο
- Επίπεδο Σπουδών: Προπτυχιακό
- Τύπος μαθήματος: Γενικού υποβάθρου
- Γλώσσα διδασκαλίας και εξετάσεων: Ελληνικά
- Μέθοδοι Διδασκαλίας (Ώρες/εβδ.): Διαλέξεις - Διαδραστική Διδασκαλία (3)
- Μονάδες ECTS: 4
- Σελίδα μαθήματος: https://moodle.teithe.gr/
Περιεχόμενα μαθήματος
- Θεωρία Μάρκετινγκ
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Αρχές και έννοιες Μάρκετινγκ
- Διεθνές Μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη νέων προϊόντων
- Τιμολογιακή πολιτική
- Κανάλια διανομής
- Δραστηριότητες προώθησης
Μαθησιακοί Στόχοι
Οι φοιτητές, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, θα είναι ικανοί να:
- γνωρίζουν μέσω επισκόπησης και εισαγωγής τις αρχές και έννοιες του μάρκετινγκ.
- αναγνωρίζουν τη δημόσια επιχειρηματική πληροφόρηση και τις πηγές δεδομένων για να διεξάγουν μια βασική έρευνα πληροφοριών που αφορούν προϊόντα και επιχειρήσεις.
- αναπτύξουν βασικές προφορικές δεξιότητες παρουσίασης, αναλυτική σκέψη, δημιουργική και ομαδική εργασία.
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Μέθοδοι Διδασκαλίας
Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Ηλεκτρονική επικοινωνία με φοιτητές, χρήση powerpoint κατά την παρουσίαση εργασιών
Οργάνωση Διδασκαλίας
Δραστηριότητα | Φόρτος εργασίας εξαμήνου |
Διαλέξεις | 26 |
Εκπόνηση εργασίας | 44 |
Αυτοτελής Μελέτη | 30 |
Σύνολο | 100 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
- Εκπόνηση εργασίας (20%)
- Γραπτές εξετάσεις που περιλαμβάνουν ασκήσεις και ερωτήσεις εκτεταμένης ανάπτυξης (80%)
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία
Ξενόγλωσση
- D. Needham –R. Dransfield (1995) “Marketing, Everybody’s Business”, Heinemann 2nd Ed.
- S. Dibb, L. Simkin, W. Pride, O. Ferrell (1994) “Marketing, concepts and strategies”, Houghton Mifflin Company
- P. Kotler (1994) “Marketing Management, Analysis, Planning, Implementation and Control”, 8th Ed, Prentice Hall
Ελληνική
- P. Kotler (1999) “Ο Κότλερ για το Μάρκετινγκ”, Εκδ. Μαλλιάρη Παιδεία
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
- Archives of Economic History
- Harvard Business Review
- Journal of Marketing
- Journal of Management Studies