Αρχές Μάρκετινγκ

Γενικά

  • Κωδικός: 190507
  • Εξάμηνο:
  • Επίπεδο Σπουδών: Προπτυχιακό
  • Τύπος μαθήματος:
  • Γλώσσα διδασκαλίας και εξετάσεων: Ελληνικά
  • Μέθοδοι Διδασκαλίας (Ώρες/εβδ.): Διαλέξεις - Διαδραστική Διδασκαλία (3)
  • Μονάδες ECTS: 4
  • Σελίδα μαθήματος: https://moodle.teithe.gr/

Περιεχόμενα μαθήματος

  • Θεωρία Μάρκετινγκ
  • Έρευνα Μάρκετινγκ
  • Αρχές και έννοιες Μάρκετινγκ
  • Διεθνές Μάρκετινγκ
  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων
  • Τιμολογιακή πολιτική
  • Κανάλια διανομής
  • Δραστηριότητες προώθησης

Μαθησιακοί Στόχοι

Οι φοιτητές, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, θα είναι ικανοί να:

  1.  γνωρίζουν μέσω επισκόπησης και εισαγωγής τις αρχές και έννοιες του μάρκετινγκ.
  2. αναγνωρίζουν τη δημόσια επιχειρηματική πληροφόρηση και τις πηγές δεδομένων για να διεξάγουν μια βασική έρευνα πληροφοριών που αφορούν προϊόντα και επιχειρήσεις.
  3. αναπτύξουν βασικές προφορικές δεξιότητες παρουσίασης, αναλυτική σκέψη, δημιουργική και ομαδική εργασία.

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Μέθοδοι Διδασκαλίας

Πρόσωπο με πρόσωπο

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών

Ηλεκτρονική επικοινωνία με φοιτητές, χρήση powerpoint κατά την παρουσίαση εργασιών

Οργάνωση Διδασκαλίας

ΔραστηριότηταΦόρτος εργασίας εξαμήνου
Διαλέξεις26
Εκπόνηση εργασίας44
Αυτοτελής Μελέτη30
Σύνολο100

Αξιολόγηση Φοιτητών

  • Εκπόνηση εργασίας (20%)
  • Γραπτές εξετάσεις που περιλαμβάνουν ασκήσεις και ερωτήσεις εκτεταμένης ανάπτυξης (80%)

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

Ξενόγλωσση

  • D. Needham –R. Dransfield (1995) “Marketing, Everybody’s Business”, Heinemann 2nd Ed.
  • S. Dibb, L. Simkin, W. Pride, O. Ferrell (1994) “Marketing, concepts and strategies”, Houghton Mifflin Company
  • P. Kotler (1994) “Marketing Management, Analysis, Planning, Implementation and Control”, 8th Ed, Prentice Hall

Ελληνική

  • P. Kotler (1999) “Ο Κότλερ για το Μάρκετινγκ”, Εκδ. Μαλλιάρη Παιδεία

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

  • Archives of Economic History
  • Harvard Business Review
  • Journal of Marketing
  • Journal of Management Studies