ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης | ||||
ΤΜΗΜΑ | Τμήμα Λογιστικής και Πληροφοριακών Συστημάτων | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 190804 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 8ο | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ηλεκτρονικό Επιχειρείν | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων. |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις-διαδραστική διδασκαλία | 3 | 4 | |||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. | |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) . |
Γενικού υποβάθρου | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνικά | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://moodle.teithe.gr/ |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. |
||
Το μάθημα καλύπτει ευρύ φάσμα εννοιών, τεχνολογιών, εφαρμοζόμενων πρακτικών και δυνατοτήτων που αφορούν στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Περιλαμβάνονται θέματα όπως το λιανικό και χοντρικό εμπόριο στο Διαδίκτυο, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ασφάλεια συναλλαγών, δυνατότητες του Web 2.0 και των κοινωνικών δικτύων, στρατηγική και δημιουργία ηλεκτρονικών επιχειρήσεων κλπ Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να:
|
||
Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών | Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης | |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ορισμός ΗΕ, Ιστορία ΗΕ, Επιχειρησιακά μοντέλα ΗΕ, Οφέλη, Περιορισμοί και Επιπτώσεις Χαρακτηριστικά επιτυχημένου ΗΛΕ, επιχειρησιακά μοντέλα ΗΛΕ, γραφεία τουρισμού, κτηματομεσιτικά, τραπεζικές και ασφαλιστικές συναλλαγές, παράδοση κατ’ απαίτηση προϊόντων, βοηθήματα λήψης αποφάσεων ΗΛΕ, προβλήματα ΗΛΕ, Ηλεκτρονικό μοντέλο συμπεριφοράς καταναλωτή, Λήψη αποφάσεων καταναλωτή, μαζικό μάρκετινγκ και μάρκετινγκ ένα προς ένα, Εξατομίκευση, πίστη, ικανοποίηση και εμπιστοσύνη στο ΗΛΕ, διαφήμιση Αρχές Β2Β, συναλλαγές και ηλεκτρονικές αγορές Β2Β, διαμεσολαβητές και διανομείς, δημοπρασίες, ηλεκτρονικός εφοδιασμός, ανταλλακτήρια, πύλες, διαχείριση σχέσεων με εταίρους και προμηθευτές, αλυσίδες προμηθειών, συνεργατικό εμπόριο, εταιρικές πύλες Αλυσίδες ηλεκτρονικών προμηθειών, συνεργατικό εμπόριο, εταιρικές ηλεκτρονικές πύλες. Κινητή υπολογιστική, κινητές χρηματοοικονομικές εφαρμογές, κινητή διασκέδαση, διεισδυτική υπολογιστική Web 2.0 και νέα επιχειρηματικά μοντέλα, εικονικές κοινότητες, κοινωνική δικτύωση, υπηρεσίες κοινωνικών δικτύων, επιχειρηματικά κοινωνικά δίκτυα, διασκέδαση στο Web 2.0 Ασφάλεια στο ΗΕ, Phishing απάτη και spam, διασφάλιση πληροφοριών και στρατηγική άμυνας, κρυπτογράφηση, firewalls και λοιποί μηχανισμοί άμυνας, ασφάλεια σε όλη την επιχείρηση, ηλεκτρονικές πληρωμές, κάρτες, ηλεκτρονικές επιταγές Οργανισμική στρατηγική, επιχειρησιακός σχεδιασμός, έναρξη ηλεκτρονικής επιχείρησης, δημιουργία και φιλοξενία ιστοθέσης, δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου, παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, εργαλεία για αποτίμηση και αιτιολόγηση επενδύσεων ΗΕ |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ. |
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση, Ασκήσεις Πράξης |
||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
Χρήση διαφανειών Power Point, ανάθεση εργασιών που θα εκτελεστούν με χρήση υπολογιστών, ανάρτηση του εκπαιδευτικού υλικού στο Moodle, ηλεκτρονική επικοινωνία με τους φοιτητές. |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
Οργάνωση Διδασκαλίας
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
|
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Συγγράμματα
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
|