Ηλεκτρονικό Επιχειρείν

General

  • Code: 190804
  • Semester:
  • Study Level: Undergraduate
  • Course type:
  • Teaching and exams language: Ελληνικά
  • The course is offered to Erasmus students
  • Teaching Methods (Hours/Week): Διαλέξεις-διαδραστική διδασκαλία (3)
  • ECTS Units: 4
  • Course homepage: https://moodle.teithe.gr/
  • Instructors: Kirkos Efstathios

Course Contents

Ορισμός ΗΕ, Ιστορία ΗΕ, Επιχειρησιακά μοντέλα ΗΕ, Οφέλη, Περιορισμοί και Επιπτώσεις Χαρακτηριστικά επιτυχημένου ΗΛΕ, επιχειρησιακά μοντέλα ΗΛΕ, γραφεία τουρισμού, κτηματομεσιτικά, τραπεζικές και ασφαλιστικές συναλλαγές, παράδοση κατ’ απαίτηση προϊόντων, βοηθήματα λήψης αποφάσεων ΗΛΕ, προβλήματα ΗΛΕ, Ηλεκτρονικό μοντέλο συμπεριφοράς καταναλωτή, Λήψη αποφάσεων καταναλωτή, μαζικό μάρκετινγκ και μάρκετινγκ ένα προς ένα, Εξατομίκευση, πίστη, ικανοποίηση και εμπιστοσύνη στο ΗΛΕ, διαφήμιση Αρχές Β2Β, συναλλαγές και ηλεκτρονικές αγορές Β2Β, διαμεσολαβητές και διανομείς, δημοπρασίες, ηλεκτρονικός εφοδιασμός, ανταλλακτήρια, πύλες, διαχείριση σχέσεων με εταίρους και προμηθευτές, αλυσίδες προμηθειών, συνεργατικό εμπόριο, εταιρικές πύλες Αλυσίδες ηλεκτρονικών προμηθειών, συνεργατικό εμπόριο, εταιρικές ηλεκτρονικές πύλες. Κινητή υπολογιστική, κινητές χρηματοοικονομικές εφαρμογές, κινητή διασκέδαση, διεισδυτική υπολογιστική Web 2.0 και νέα επιχειρηματικά μοντέλα, εικονικές κοινότητες, κοινωνική δικτύωση, υπηρεσίες κοινωνικών δικτύων, επιχειρηματικά κοινωνικά δίκτυα, διασκέδαση στο Web 2.0 Ασφάλεια στο ΗΕ, Phishing απάτη και spam, διασφάλιση πληροφοριών και στρατηγική άμυνας, κρυπτογράφηση, firewalls και λοιποί μηχανισμοί άμυνας, ασφάλεια σε όλη την επιχείρηση, ηλεκτρονικές πληρωμές, κάρτες, ηλεκτρονικές επιταγές Οργανισμική στρατηγική, επιχειρησιακός σχεδιασμός, έναρξη ηλεκτρονικής επιχείρησης, δημιουργία και φιλοξενία ιστοθέσης, δημιουργία και διαχείριση περιεχομένου, παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, εργαλεία για αποτίμηση και αιτιολόγηση επενδύσεων ΗΕ

Educational Goals

Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:

  • Να αναλύει την…
  • Να περιγράφει τις…
  • Να κατανοεί το…
  • Να συγκρίνει τα…

General Skills

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμό και διαχείριση έργου
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα (Appreciate diversity and multiculturality)
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Teaching Methods

Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση, Ασκήσεις Πράξης

Use of ICT means

Χρήση διαφανειών Power Point, ανάθεση εργασιών που θα εκτελεστούν με χρήση υπολογιστών, ανάρτηση του εκπαιδευτικού υλικού στο Moodle, ηλεκτρονική επικοινωνία με τους φοιτητές.

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Διαλέξεις26
Εκπόνηση εργασίας34
Αυτοτελής Μελέτη40
Total100

Students Evaluation

  • Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται με γραπτές εξετάσεις που περιλαμβάνουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις Σωστού/Λάθους και ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης
  • Η τελική βαθμολογία προκύπτει με συμψηφισμό βαθμού από εκπόνηση εργασίας σε ποσοστό 40%

Recommended Bibliography

  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2010, E. Turban, J. Lee, T.P. Liang, and D . Turban, Γκιούρδας
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2011, K. Laudon and C.G. Traver, Παπασωτηρίου
  • Σημειώσεις μαθήματος διανεμόμενες ηλεκτρονικά

Related Research Journals

  • Electronic Commerce Research and Applications (Elsevier)
  • Electronic Commerce Research (Springer)