Πληροφοριακά Συστήματα Εμπορικής Διαχείρισης

General

  • Code: 190607
  • Semester:
  • Study Level: Undergraduate
  • Course type:
  • Teaching and exams language: Ελληνικά
  • The course is offered to Erasmus students
  • Teaching Methods (Hours/Week): ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ (3)
  • ECTS Units: 4
  • Course homepage: https://moodle.teithe.gr/
  • Instructors: Xatzipetrou Evrikleia

Course Contents

  • Σχέση Εμπορικής Διαχείρισης (ΕΔ) και Γενικής Λογιστικής (ΓΛ)
  • Δημιουργία Εταιρείας και Αρχείων ΕΔ και ΓΛ – Ορισμός διαχειριστικής περιόδου
  • Παραμετροποίηση (Πινάκων-Μορφής κωδικών-Παραστατικών και Ημερολογίων) – Μορφή κωδικών αρχείων ΕΔ
  • Καταχώριση εγγραφών στα κύρια αρχεία λογαριασμών, πελατών, προμηθευτών, αποθήκης
  • Άρθρα σύνδεσης ΕΔ-ΓΛ
  • Καταχώριση δεδομένων απογραφής (Λογαριασμών ΓΛ και αρχείων ΕΔ) Κινήσεις ΓΛ και ΕΔ
  • Καταχώριση και έκδοση παραστατικών
  • Κύριο αρχείο (κινήσεις on-line) & αρχείο ημέρας κινήσεων ΓΛ
  • Οριστικοποίηση κινήσεων ΓΛ (ενημέρωση κυρίου αρχείου από αρχείο ημέρας). Διαδικασία ενημέρωσης ΓΛ από ΕΔ
  • Μετασχηματισμός παραστατικών ΕΔ
  • Εκτυπώσεις

Educational Goals

Σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες …

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:

  • Να αναλύει την…
  • Να περιγράφει τις…
  • Να κατανοεί το…
  • Να συγκρίνει τα…

General Skills

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία

Teaching Methods

  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (moodle)

Use of ICT means

  • Χρήση ΤΠΕ στη διδασκαλία και στην εργαστηριακή εκπαίδευση
  • Χρήση ΤΠΕ στην επικοινωνία με τους φοιτητές (moodle).

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Εργαστηριακές Ασκήσεις26
Αυτόνομη Μελέτη74
Total100

Students Evaluation

Εργαστηριακή άσκηση με χρήση Η/Υ

Recommended Bibliography

Στεφάνου Κ.Ι., Εφαρμογές Λογιστικής και Εμπορικής Διαχείρισης με Η/Υ, 2019